مرکز فرهنگی هنری شهریار

این مرکز از سال   1376 خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و هنری و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای 17116 جلد کتاب در فضایی  با مساحت   718   متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است

بخش های مرکز :

-سالن کتابخانه ی کودک و نوجوان

-سالن آمفی تئاتر مجهز به 88 صندلی در مساحت 300 متر مربع

- کارگاه هنری

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن

پرده ی نمایش فیلم

امکانات کارگاهی :

وجود یک کلاس جهت برگزاری کارگاه های ادبی و هنری مجهز به میز مخصوص نقاشی و صندلی کودک

خدمات فراگیر :  -

روز و ساعات فعالیت :

در روزهای عادی و ایام کرونا : همه روزه از ساعت 9 صبح تا 15 / روزهای زوج مخصوص دختران و روزهای فرد مخصوص پسران

پرسنل :

1 نفر مربی مسئول فرهنگی ،1 نفر مربی فرهنگی،1 نفر مربی هنری ،1 نفر مربی ادبی،1 نفر نیروی خدمات

شرایط عضویت :

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی : شهرستان شهریار، خیابان شهید مصطفی خمینی، نرسیده به مسجد ولیعصر ، نبش کوچه ی کانون

تلفن : 65224310

فکس: 65224310

   

 

 

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11484
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت