مرکز فرهنگی هنری 30

 

این مرکز از سال 1358 فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و ادبی ادامه داده است.درحال حاضر این مجموعه دارای  20259 جلد کتاب در فضایی بامساحت 1565 متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

خدمات مرکز :

 این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است.

 

بخش های مرکز :

-کتابخانه کودک ونوجوان

-سالن آمفی تئاتر در مساحت  200  متر مربع  با 180 عدد صندلی

-فضای کارگاهی ویژه خردسالان

 

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن

کامپیوتر ویژه اعضا

میز انیمیشن .پرده نمایش فیلم . میکروفن و پاور میکسر .پیانو .سنتور

 

امکانات کارگاهی :

7 کلاس مجزا  برای کارگاههای هنری

2 عدد چرخ سفالگری

 

خدمات فراگیر :

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا:  از 9 صبح الی 15 عصر

  روزهای عادی : مرکز در دو شیفت از 8 صبح الی 17 عصر / روزهای زوج دختران و روز های فرد پسران

 

پرسنل :

۱ نفرمربی مسئول مرکز،2 نفرمربی فرهنگی،   3 نفر نیروی هنری،  1 نفر خدمات

 

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال سن  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

 

نشانی :

تهرانپارس – بین فلکه سوم و چهارم –نبش 210 شرق ( کوچه احسانی)

تلفن/فکس : 77373850-77372521

 

   

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11557
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت