مرکز فرهنگی هنری23

 

این مرکز از سال 1353فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای15823جلد کتاب در فضایی با مساحت452متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب به کودکان و نوجوانان نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است.

 

بخش های مرکز :

کتابخانه کودک و نوجوان

سالن آمفی تاتر به مساحت تقریبی 100 متر

کارگاه ویژه فعالیتهای هنری 

اتاق ویژه ساخت انیمیشن

 

امکانات ویژه مرکز :

دستگاه ویدئو پروژکشن و پرده نمایش ، آمپلی فایر ، پریننتر ، فکس، چرخ سفال ، میز انیمیشن

 

امکانات کارگاهی :

اتاق مخصوص کارگاه انیمیشن

اتاق مخصوص کلاس هنری (نقاشی و سفال )

سالن مخصوص اکران فیلم و اجرای نمایش

 

خدمات فراگیر :

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا : در یک شیفت از 8 صبح الی 14

روزهای عادی : در یک شیفت 9 صبح الی 15/ روز های زوج دختران و روزهای فرد پسران

 

پرسنل :

1 نفرمربی مسئول ، 1 نفر مربی فرهنگی ، 2نفر نیروی هنری و 1 نفرنیروی خدمات

 

شرایط عضویت :

داشتن حداقل 6 سال و حد اکثر 17 سال سن و پرداخت شهریه 12000 تومان برای عضویت و تمدید در مرکز حقیقی

 

نشانی :

میدان خراسان ، انتهای خیابان خراسان ، تقاطع خیابان خراسان و خیابان ری ، داخل پارک کوثر

تلفن/فکس : 33559999

 

  260  

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11476
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت