مرکز فرهنگی هنری شماره22

 

این مرکز از سال 1352فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و ادبی ادامه داده است.

در حال حاضر این مجموعه دارای حدود21000 جلد کتاب ثبت شده در فضایی با مساحت 46/737 متر مربع فضای مرکز دارای 2 سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب به کودکان و نوجوانان نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است.

 

بخش های مرکز :

کتابخانه و سالن مطالعه کودک ونوجوان

سالن آمفی تئاتر در مساحت22/95 متر مربع

3کارگاه های هنری

 

امکانات ویژه مرکز :

میز انیمیشن ، پرده نمایش فیلم،وب کم،

 

امکانات کارگاهی:

چرخ سفالگری

 

خدمات فراگیر :

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا: 9 الی 15           

روزهای عادی : مرکز در دو شیفت از 8 صبح الی 17 عصر / روزهای زوج دختر و روز های فرد پسر

 

پرسنل :

1 نفر مربی مسئول مرکز ، 2 نفر مربی فرهنگی ، 3 نفر مربی هنری ،1 نفر مربی ادبی و 1 نفر نیروی خدمات

 

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال سن و پرداخت شهریه۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی و 1000 تومان عضویت مجازی

 

نشانی :

خیابان پیروزی،میدان 400 دستگاه،جنب کتابخانه عمومی ابن سینا،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره22

تلفن /فکس: 33333100

 

   

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11514
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت