مرکز فرهنگی هنری شماره 2

 

این مرکز از سال 1353 فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی ادامه داده است.

در حال حاضر این مجموعه دارای18040جلد کتاب در فضایی با مساحت 1000 متر مربع و زیربنای 521 متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

خدمات مرکز:

اجرای فعالیتهای متنوع فرهنگی، هنری ،ادبی برای اعضای حقیقی ومجازیی

بخش های مرکز :

کتابخانه کودک ونوجوان

سالن آمفی تئاتر در مساحت 60 متر مربع

کارگاه ویژه خردسالان

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن ،پرده نمایش فیلم، رادیو ضبط ، باند، بلندگو، آمپلی فایر، وبکم، دوربین عکاسی، چرخ سفالگری

امکانات کارگاهی:

برگزاری کارگاههای نقاشی و سفال

خدمات فراگیر:

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

شنبه تا پنجشنبه از9 صبح الی 15 عصر / روزهای زوج دختر، روز های فرد پسر

پرسنل :

1مربی فرهنگی، ۱ نفر مسئول مرکز ، 3 نفر نیروی هنری، 1نفر نیروی ادبی، 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی و 1000 تومان در مرکز مجازی

نشانی:

 خ هلال احمر ، خ عباسی جنوبی ، خ ش خورک، بن بست کتابخانه ، مرکز2

تلفن / فکس :02155650600

   

 

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11501
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت