مرکز فرهنگی هنری شماره17

 

این مرکز از سال 1352 فعالیت خود را آغاز نموده و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و ادبی ادامه داده است.

در حال حاضر این مجموعه دارای  20500 جلد کتاب در فضایی با مساحت تقریبی 480متر مربع در هر طبقه یک سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضاویک سالن آمفی تئاترقرار دارد.

 

خدمات مرکز :

مرکز 17 با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.

 

بخش های مرکز :

صحن کتابخانه کودک ونوجوان به مساحت حدود 250 متردر طبقه هم کف وسالن آمفی تئاتر در مساحت تقریبی 250 متر در طبقه اول.

 

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن، کامپیوترویژه اعضا،میزانیمیشن،پرده نمایش فیلم،چرخ سفال.

 

امکانات کارگاهی :

کارگاه هنری سفال ونقاشی.

 

خدمات فراگیر :

 

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا: مرکزدریک شیفت از9 صبح الی 15 عصر

روزهای عادی : مرکزدریک شیفت از9 صبح الی 15 عصر/روزهای زوج دختران وروزهای فردپسران

 

پرسنل :

 1 نفرمربی مسئول مرکز

1 نفرمربی فرهنگی

1 نفر مربی هنری

1 نفرنیروی خدمات

 

شرایط عضویت :

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه 12۰۰۰ تومان برای عضویت یکساله در مرکز حقیقی.

 

نشانی :

خ شوش غربی میدان هرندی بن بست رخشان پ1.

تلفن /فکس:55630823

 

   

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11486
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت