مرکز فرهنگی هنری  15

 

این مرکز تقریبا از سال 1352 فعالیت خود را آغاز نموده و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی ، هنری و ادبی ادامه داده است.

در حال حاضر این مجموعه دارای 11764 جلد کتاب در فضایی  در دو قسمت، با مساحت حدود 766 متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

 این مرکزبا انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد. این مرکز خدمات خاص به کودکان ونوجوانان مستعد در زمینه ادبی ارائه می کند.

 

بخش های مرکز :

سالن مطالعه و کتابخانه  کودک و نوجوان

سالن آمفی تئاتر در مساحت حدود 100متر مربع 

 

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن، تلویزیون ، پرده نمایش فیلم

 

امکانات کارگاهی :

کارگاه شعرو داستان، نوشتن خلاق ، کارگاه نقاشی ، سفال ، خوشنویسی تحریری ، خوشنویسی با قلم.

 

خدمات فراگیر :

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا:  یک شیفت از 9صبح تا 15                                                                                            

 روزهای عادی :  مرکز در دو شیفت از 8 صبح الی 17 عصر / روزهای فرد دختران و روز های زوج پسران

 

پرسنل :

مثال:  1مربی فرهنگی،  ۱ نفر مسئول مرکز ، 3 نفر نیروی هنری، 2 نفر نیروی ادبی،  1 نفر خدمات

 

شرایط عضویت :

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت و تمدید در مرکز حقیقی و 1000تومان برای عضویت مجازی

 

نشانی :

خیابان کمیل ، بعد از قصرالدشت ، بوستان رضوان، مرکز فرهنگی هنری شماره 15

تلفن/فکس : 55717999

 

   

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11517
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت