• مرکز ورامین

مرکز فرهنگی هنری ورامین

 

این مرکز از سال 1386  فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای14123 جلد کتاب در فضایی یک طبقه   با مساحت    280   متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است

 

بخش های مرکز:

-سالن آمفی تئاتر  به مساحت 100 متر

-کارگاه هنری

امکانات ویژه مرکز :پروژکشن

امکانات کارگاهی :-

خدمات فراگیر :-

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا و روزهای عادی :به صورت تک شیفت از ساعت 9 الی 15/  روزهای زوج دختران وروزهای فرد پسران

پرسنل :انفرمربی مسئول مرکز،1 نفر مربی هنری 1نفر نیروی خدمات

شرایط عضویت :داشتن حداقل 6 سال تا 17 سال سن و پرداخت شهریه 12000 تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :ورامین بعد از زیر گذر ،دانشسرا ،پارک15 خرداد انتهای پارک

تلفن :36276910

فکس: 36276910

   

 

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11605
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت