مرکز فرهنگی هنری لواسان

 

این مرکز از سال   1374    فعالیت خود را آغاز نموده  و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای   19533   جلد کتاب در فضایی به مساحت   734   متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است

بخش های مرکز :

- سالن مرکزی مخصوص مربیان

-سالن مطالعه مخصوص اعضاء کودک

-سالن مطالعه مخصوص اعضاء نوجوان

-فضای انتظار مادران تا اتمام کلاس ها و کارگاه ها

-سالن آمفی تئاتر در  مساحت حدود      200      متر مربع 

-کارگاه های هنری

-حوض قصه گویی

امکانات ویژه مرکز :-

امکانات کارگاهی :-

خدمات فراگیر :-

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا:  از 9 صبح الی 15 عصر به صورت غیر حضوری

در روزهای عادی :   به صورت تک شیفت از 9 صبح الی 15 عصر / روزهای زوج مخصوص دختران  و روز های فرد مخصوص پسران  

پرسنل :

1نفر مربی مسئول مرکز ، 1 نفر نیروی هنری

شرایط عضویت :

 داشتن حداقل ۶ سال و حداکثر ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی پرداخت مبلغ 1000 تومان جهت عضویت در مرکز مجازی

 

نشانی : لواسان، بلوار امام خمینی، شهرک آزادگان، خیابان فرهنگ

تلفن : 26544190

فکس: 26544190

   

 

 

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11536
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت