مرکز فرهنگی هنری شماره 42

 

این مرکز از سال   1387  فعالیت خود را آغاز نموده و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی وهنری و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای   11717   جلد کتاب در فضایی با مساحت  کل 555متر مربع ( مرکز42 و مرکزآموزش استان تهران )، دارای سالن کودک و نوجوان با فضایی با 85 مترمربع برای مطالعه اعضا می باشد.

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است.

بخش های مرکز :

 -کتابخانه ی کودک و نوجوان

-سالن آمفی تئاتر در مساحت   95  متر مربع 

-کارگاه ویژه کودک

امکانات ویژه مرکز :

چرخ سفال

امکانات کارگاهی :

وایت برد پایه دار دستگاه ضبط صوت  

خدمات فراگیر :-

روز و ساعات فعالیت :

 در ایام کرونا:  به صورت ارائه ی کارگاه های  برخط مجازی                          

   روزهای عادی: یک شیفت از 9 صبح الی 15 عصر / روزهای زوج دختران و روز های فرد پسران

پرسنل :

  ۱ نفر  مربی مسئول مرکز ،1مربی فرهنگی، 4 نفر مربی هنری،1نفر مربی ادبی ، 1 نفر نیروی خدمات مرکز

شرایط عضویت :

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی : خیابان دماوند – خیابان شهید ناصری- کوچه ی شهید ابوالقاسم – مرکز فرهنگی هنری شماره 42 کانون

تلفن : 77998879

فکس: 77998879

   

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11592
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت