مرکز فرهنگی هنری شماره 21

 

این مرکز از سال1351 فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و هنری و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای  14000 جلد کتاب در فضایی قفسه بندی با مساحت  حدود 710 متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

 این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است. این مرکز خدمات ویژه به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه( آسیب بینایی، آسیب شنوایی، جسمی حرکتی و ...) ارائه می دهد.

 

بخش های مرکز :

سالن مطالعه کودک ونوجوان

سالن آمفی تئاتر در مساحت حدود 350 متر مربع 

 

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن،

پرده نمایش فیلم

بهدید ویژه اعضای کم بینا

دستگاه برجسته نگار پکتوس  ویژه  اعضای نابینا

 

امکانات کارگاهی :

چرخ سفالگری

 

خدمات فراگیر :

رمپ ورود و خروج

 

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا:  ساعت 9 تا 15                          

 روزهای عادی : مرکز در دو شیفت از 8 صبح الی 17 عصر / روزهای زوج دختران و روز های فرد پسران

 

پرسنل :

 ۱ نفر مربی مسئول مرکز ، 2 نفرمربی فرهنگی،  3 نفر نیروی هنری، 1 نفر ادبی و  1 نفر خدمات

 

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال سن و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

 

نشانی :

میدان هلال احمر خیابان گلستان ضلع جنوبی پارک فدک

تلفن/فکس :77826473

 

   

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11618
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت