مرکز فرهنگی هنری شماره 11

 

این مرکز از سال1347 فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی ادامه داده است.

در حال حاضر این مجموعه دارای 23077 جلد کتاب در فضایی  با مساحت 250 متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است. این مرکز خدمات ویژه به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه( آسیب بینایی، آسیب شنوایی، جسمی حرکتی و ...) ارائه می دهد.

 

بخش های مرکز :

سالن مجزا کودک و نوجوان

 

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن، پرده نمایش فیلم، میز نور، کامپیوتر مجزا برای  اعضا

 

امکانات کارگاهی :

چرخ سفالگری، کف پوش برای کلاس نمایش خلاق

خدمات فراگیر : این مرکز با حضور مربیان متخصص ، منابع مطالعاتی مناسب و امکانات خاص خدمات ویژه ای برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه( آسیب بینایی، آسیب شنوایی، جسمی حرکتی و ...) ارائه می دهد.

 

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 15

در ایام عادی : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 17

 

پرسنل :

۱ نفر مربی مسئول فرهنگی،  2 نفر مربی فرهنگی،  4 نفر نیروی هنری، 1 نفر نیروی ادبی، 1 نفر خدمات

 

شرایط عضویت :

 داشتن حداقل 7 سال تا 16 سال  سن و پرداخت هزینه عضویت

 

نشانی :

یوسف آباد، بین خیابان نوزدهم و بیست و یکم، پارک شفق

تلفن/فکس : 88715744

 

   

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11539
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت