مرکز فرهنگی هنری شماره 10

 

این مرکز از سال 1350 فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی وهنری و ادبی ادامه داده است.در حال حاضر این مجموعه دارای   19128 جلد کتاب در فضایی 292 با مساحت  متر مربع دارای یک سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

این مرکز با انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.امانت کتاب های مناسب  به کودکان و نوجوانان  نیز ازجمله خدمات اصلی مرکز است.

بخش های مرکز:

سالن مطالعه و مخزن کتاب

 سالن اجتماعات  60نفره با صندلی های فایبر گلاس متحرک 

کارگاه  سفال

کارگاه نقاشی

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن، پرده نمایش فیلم

امکانات کارگاهی : چرخ سفالگری

خدمات فراگیر :

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

در ایام کرونا: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 15

 روزهای عادی : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9صبح 15 / روزهای زوج پسران و روز های فرد دختران.

پرسنل :

۱ نفر مربی مسئول و 1نفر مربی فرهنگی، 4 نفر مربی هنری، 1 نفرمربی ادبی

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال سن و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی و پرداخت شهریه 1000 تومان برای عضویت در مرکز مجازی .

نشانی :

خیابان هاشمی _ کوچه ی شهید بیابانی _جنب پژوهشسرا کتابخانه کانون پرورش کودکان و نوجوانان

تلفن/فکس : 66880718-021

 

   

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11600
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت